Volvo XC90 II chiptuning – 13 let po zahájení prodeje první generace v roce 2002 byla představena generace druhá. Volvo tím zahajuje novou designovou řeč koncernu a změnily se i rozměry, SUV vyrostlo o krásných 15 cm délky. XC90 existuje výhradně jako čtyřválec, to je trochu málo pro segment, ve kterém se V6 a V8 vlastně pohybuje. Kdo postrádá tah velkého motoru, najde řešení u CPA s chiptuningem Volvo XC90 II. Rovněž pohony plug-in-hybrid mohou získat výkon díky chiptuningu XC90 II.
Označení automobilu | Obsah | k | kW | Nm | ID Motoru |
---|---|---|---|---|---|
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1997 ccm | 120 k | 88 kW | 340 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1995 ccm | 190 k | 140 kW | 400 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1995 ccm | 150 k | 110 kW | 370 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1995 ccm | 241 k | 177 kW | 500 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1997 ccm | 150 k | 110 kW | 370 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1997 ccm | 190 k | 140 kW | 400 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 TDCI | 1997 ccm | 209 k | 154 kW | 450 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 TDCI | 1997 ccm | 179 k | 132 kW | 400 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 TDCI | 1997 ccm | 150 k | 110 kW | 350 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 TDCI | 1997 ccm | 120 k | 88 kW | 310 Nm |
Označení automobilu | Obsah | k | kW | Nm | ID Motoru |
---|---|---|---|---|---|
Ford S-Max II 1.5 Ecoboost | 1499 ccm | 160 k | 118 kW | 240 Nm | |
Ford S-Max II 1.5 Ecoboost | 1499 ccm | 165 k | 121 kW | 242 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 Duratec | 2488 ccm | 150 k | 110 kW | 200 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 Ecoboost | 1999 ccm | 241 k | 177 kW | 345 Nm |
Request car now. Usually you get an answer on the same day!