Chiptuning Lancia - Lancia založená v roce 1906 v Turínu, patří od roku 1969 ke značce Fiat a od roku 2009 je partnerem Chrysleru. Tento tradiční výrobce může být hrdý na své pionýrské výkony ve stavbě automobilů. „Stratos“ byl mistrem světa v rallye, 1974-1977; 1986 až 1992 „Delta“. I ve 21. století nabízí se svými automobily paletu výrobků, které připomínají vazbu ke "sportovním vozům", a proto se k těmto modelům hodí i chiptuning Lancia. Tato italská ušlechtilá značka se těšila velké oblibě mezi prominenty.
Lancia chiptuning – Historie Lancie je hluboce spjata s rallye sportem, významných úspěchů dosáhla s vozy Stratos HF a Delta Integrale. Integrale je považováno za nejúspěšnější rallye auto, Lancia s ním vyhrála mistrovství světa v rallye šestkrát po sobě. Proto se velmi těšíme na Lancia chiptuning. Od roku 1969 patří tento koncern ke skupině Fiat a vyrábí proto modely Fiat pod vlastním názvem. Lancia chiptuning propůjčí vašemu vozidlu více sportovnosti.
Lancia chiptuning - Italský výrobce automobilů založený již v roce 1906 se stal známým především díky svým úspěchům v rallye sportu. Lancia vyhrála jedenáctkrát Rallye Monte Carlo. Sportovnost se tedy k této značce hodí a s Lancia chiptuningem se může projevit ještě více. Klasické vozy, jako je Delta Integrale, jsou dnes velmi oblíbené u sběratelů. Aby mohla dnešní vozidla získat více sportovního rázu a připomenout si úspěchy na závodech, byl vyvinut Lancia chiptuning.
Označení automobilu | Obsah | k | kW | Nm | ID Motoru |
---|---|---|---|---|---|
Lancia Delta (III) 1.6 Multijet 16V | 1598 ccm | 120 k | 88 kW | 300 Nm | |
Lancia Delta (III) 1.9 Multijet Twinturbo | 1910 ccm | 190 k | 140 kW | 400 Nm | |
Lancia Delta (III) 2.0 Multijet 16V | 1956 ccm | 165 k | 121 kW | 360 Nm | |
Lancia Kappa 1.9 JTD | 1910 ccm | 109 k | 80 kW | 255 Nm | |
Lancia Kappa 2.4 JTD | 2387 ccm | 136 k | 100 kW | 310 Nm | |
Lancia Lybra 1.9 JTD | 1910 ccm | 105 k | 77 kW | 255 Nm | |
Lancia Lybra 1.9 JTD | 1910 ccm | 110 k | 81 kW | 275 Nm | |
Lancia Lybra 1.9 JTD | 1910 ccm | 116 k | 85 kW | 275 Nm | |
Lancia Lybra 2.2 JTD | 2179 ccm | 128 k | 94 kW | 314 Nm | |
Lancia Lybra 2.4 JTD | 2387 ccm | 136 k | 100 kW | 304 Nm | |
Lancia Lybra 2.4 JTD | 2387 ccm | 140 k | 103 kW | 305 Nm | |
Lancia Lybra 2.4 JTD | 2387 ccm | 150 k | 110 kW | 308 Nm | |
Lancia Musa 1.3 16v Multijet | 1248 ccm | 69 k | 51 kW | 180 Nm | |
Lancia Musa 1.3 16v Multijet | 1248 ccm | 90 k | 66 kW | 235 Nm | |
Lancia Musa 1.6 16v Multijet | 1598 ccm | 120 k | 88 kW | 300 Nm | |
Lancia Musa 1.9 8v Multijet | 1910 ccm | 101 k | 74 kW | 260 Nm | |
Lancia Phedra 2.0 JTD | 1997 ccm | 107 k | 79 kW | 270 Nm | |
Lancia Phedra 2.0 JTD | 1997 ccm | 109 k | 80 kW | 270 Nm | |
Lancia Phedra 2.0 Multijet 16V | 1997 ccm | 136 k | 100 kW | 320 Nm | |
Lancia Phedra 2.2 16V Multijet | 2179 ccm | 170 k | 125 kW | 400 Nm | |
Lancia Phedra 2.2 JTD | 2179 ccm | 128 k | 94 kW | 314 Nm | |
Lancia Thesis 2.4 JTD 10V | 2387 ccm | 150 k | 110 kW | 305 Nm | |
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V | 2387 ccm | 175 k | 129 kW | 385 Nm | |
Lancia Thesis 2.4 Multijet | 2387 ccm | 185 k | 136 kW | 330 Nm | |
Lancia Ypsilon (843) 1.3 Multijet 16V | 1248 ccm | 69 k | 51 kW | 180 Nm | |
Lancia Ypsilon (843) 1.3 Multijet 16V | 1248 ccm | 75 k | 55 kW | 190 Nm | |
Lancia Ypsilon (843) 1.3 Multijet 16V | 1248 ccm | 90 k | 66 kW | 200 Nm | |
Lancia Ypsilon (843) 1.3 Multijet 16V | 1248 ccm | 105 k | 77 kW | 200 Nm | |
Lancia Z 2.0 JTD | 1997 ccm | 109 k | 80 kW | 250 Nm | |
Lancia Zeta 2.0 JTD | 1997 ccm | 109 k | 80 kW | 250 Nm |
Označení automobilu | Obsah | k | kW | Nm | ID Motoru |
---|---|---|---|---|---|
Lancia Delta (III) 1.4 MultiAir 16V | 1368 ccm | 140 k | 103 kW | 230 Nm | |
Lancia Delta (III) 1.4 T-Jet 16V | 1368 ccm | 120 k | 88 kW | 206 Nm | |
Lancia Delta (III) 1.4 T-Jet 16V | 1368 ccm | 150 k | 110 kW | 206 Nm | |
Lancia Delta (III) 1.8 DI T-Jet 16V | 1742 ccm | 200 k | 147 kW | 320 Nm |
Modelová řada |
---|
Delta (III) |
Kappa |
Lybra |
Musa |
Phedra |
Thesis |
Ypsilon (843) |
Z |
Zeta |
Request car now. Usually you get an answer on the same day!